AP
Volledig scherm
© AP

Ryanair: "Vraag compensatie rechtstreeks aan ons in plaats van Happy Flights in te schakelen"

ReisnieuwsRyanair betwist dat het de reizigers moeilijk maakt om een compensatie in te dienen. De lagekostenmaatschappij bekijkt geval per geval en vraagt de reizigers om een vraag tot compensatie direct in te dienen bij Ryanair zelf, voor zich tot een derde partij te wenden als Happy Flights. Dat bedrijf claimt tegen een vergoeding compensatie bij afgeschafte vluchten.

4 reacties

  • Georges Vande Velde

    5 jaar geleden
    Alles via tussenpersonen of maatschappijen is bedoeld om deze tussenschakels geld te laten verdienen aan gedupeerde klanten. Ryan Air vraagt rechtstreeks uw schadedossier aan hen over te maken , dus doe het dan.
  • Bert Hoover

    5 jaar geleden
    Ga Ryanair al voor de 2de keer op een dag gelijk moeten geven! Die ‘delayed flight’ claim offices doen idd niks meer dan wat je zelf kan doen, desnoods via je rechtsbijstand als het wat lang duurt. Zelf al verschillende succesvolle compensaties geclaimd voor mezelf en anderen. United was de enige die wat moeilijk deed wegens geen zetel in Europa. Verder: graag extra laten betalen voor handbagage! Heb ik eindelijk ruimte voor mijn additional pieces, als frequent flyer.
  • Gerard Braeckmans

    5 jaar geleden
    Heb je dan geen kopij van je boeking? Kan je toch verder mee procederen?
  • Rudy Huybens

    5 jaar geleden
    ik heb ooit 4 uur vertraging gehad met veuling, van allicante naar brussel. de piloot zei ons om een mail te sturen naar veuling met alle gegevens. 14 dagen nadien had ik mijn vergoeding. 260 euro voor 2 personen :)