Kortsluiting in batterij elektrische fiets

De batterij van een elektrische fiets raakte oververhit in de garage van een woning.
Didier Verbaere De batterij van een elektrische fiets raakte oververhit in de garage van een woning.

In een garage van een woning op de Smetledesteenweg 151 in Wetteren veroorzaakte een kortsluiting in een batterij van een elektrische fiets vrijdag rond 16 uur vuur heel wat rookontwikkeling. De brandweer van Wetteren en Lede kwamen ter plaatse om de batterij af te koppelen van het laadstation. Opmerkelijk was dat, ondanks de kortsluiting en de oververhitting, de zekeringen in het huis niet waren gesprongen. De schade bleef beperkt. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.