Waasland Shopping Center wint Europese marketingprijs

Het Waasland Shopping Center.
JVS Het Waasland Shopping Center.
Het Waasland Shopping Center heeft in Amsterdam een Europese marketingprijs in de wacht gesleept. Dat heeft het te danken aan de 'W.Smile'-campagne, waarmee het bezoekers met een fijn gevoel naar huis wil laten gaan.

Tijdens het ICSC European Retail Innovation Forum in Amsterdam werden eind vorige week de prestigieuze Solal Marketing Awards uitgereikt. Het Waasland Shopping Center en Wijnegem Shop Eat Enjoy vielen als enige Belgische shopping centra in de prijzen, samen met een 30-tal andere Europese projecten. Deze awards worden door de International Council of Shopping Centers (ICSC) uitgereikt aan bijzondere marketingcampagnes die door Europese shopping centra op touw worden gezet. Alles samen waren er ruim 216 inzendingen uit 22 verschillende Europese landen.

"Fijn gevoel geven"

Het Waasland Shopping Center, dat wordt beheerd door Devimo Consult, won een zilveren Solal Award met de W.Smile-campagne. "W.Smile is een project waarmee we op elke mogelijke manier onze bezoekers met een fijn gevoel naar huis willen laten gaan. Dat doen we niet alleen door leuke evenementen te organiseren en fijn te communiceren, maar door bezoekers ook heel bewust op een fijne en vriendelijke manier te ontvangen in het shopping center. Dat dit werkte, werd niet enkel bewezen door de stijgende bezoekersaantallen, maar ook door de positieve feedback in onze bezoekersenquêtes", aldus WaSC-manager Toon De Meester.

"We organiseren niet alleen leuke evenementen, maar we willen bezoekers ook heel bewust op een fijne en vriendelijke manier ontvangen", aldus WaSC-manager Toon De Meester.
JVS "We organiseren niet alleen leuke evenementen, maar we willen bezoekers ook heel bewust op een fijne en vriendelijke manier ontvangen", aldus WaSC-manager Toon De Meester.

Wijnegem Shop Eat Enjoy, sinds kort de nieuwe naam van Wijnegem Shopping Center, haalde met het Candy Fashion Event de Gouden Solal Award binnen. Tijdens de modeweken in september 2017 plaatste het shopping center een reuzegrote snoepautomaat in de centrale koepel, gevuld met tienduizenden bolletjes. Klanten die iets hadden gekocht in een van de 250 winkels mochten per ingeleverd bonnetje eenmaal gratis draaien aan de snoepautomaat, waarin ook prijzen zaten. Op anderhalve maand tijd werd er meer dan 80.000 keer aan de snoepautomaat gedraaid.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.