Café Crème op één bij 'Hospitality Awards'

De foodtrucks van Café Crème, die met ijs van Crèmerie François op pad gaan, zijn in de prijzen gevallen.
Foto Joris Vergauwen De foodtrucks van Café Crème, die met ijs van Crèmerie François op pad gaan, zijn in de prijzen gevallen.
Café Crème is bij de uitreiking van de Hospitality Awards uitgeroepen tot 'Meest servicegerichte en klantvriendelijke foodtruck van Belgïe'.

Onder de vlag van Café Crème vaart het ijs van Crèmerie François uit Sint-Niklaas via foodtrucks door het land. En dat slaat aan. Tijdens de tiende editie van de Hospitality Awards kreeg Café Crème nu deze award, die voor het eerst werd uitgereikt. Café Crème gaat met vier opvallende foodtrucks op pad, waarmee zaakvoerster Carolien De Groote niet zomaar op elke doordeweekse plek wil belanden.


"We willen niet zomaar een ijskar zijn. We zijn ook heel selectief in foodtruckfestivals. Het mag iets uniek zijn. Leuk het voorbije seizoen waren de Ketnet Zomertoer, Jazz Middelheim, Jazz Gent tot allerlei bijzondere opdrachten voor bedrijven. Het is wel intensief en druk: van februari tot november zijn we bijna zeven dagen op zeven op pad. We personaliseren ons ijs ook, als het even kan. Zo hebben we voor de lancering van een shampoo van Garnier ook ijs gemaakt met haver en honing. Dat maakt het voor iedereen uniek." (JVS)