Vrouw overleden aan brandwonden na ontploffing snelkookpan in Ronse

Photonews
Een vrouw van 79 jaar die dinsdagavond zware brandwonden had opgelopen nadat in haar keuken een snelkookpan was ontploft, is in het ziekenhuis overleden.

De ontploffing heeft zich dinsdagavond voorgedaan in een rijwoning aan de Grote Marijve in Ronse. Een snelkookpan die op een elektrisch fornuis stond, explodeerde plots. De vrouw liep daarbij zware brandwonden op over haar hele lichaam. Ze werd in allerijl naar het Stuivenbergziekenhuis in Antwerpen gebracht. Daar is de vrouw woensdag overleden.

De omstandigheden waarin de snelkookpan is ontploft, zijn nog niet duidelijk. Als gevolg van de explosie was in de keuken ook een kleine brand ontstaan.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.