Bewoonster (90) naar ziekenhuis na brand

De hulpdiensten werden dinsdagmiddag opgetrommeld voor een brand in een woning op de hoek van de Antwerpsestraat en de Edward Claessenslaan in Niel.
De schade in de woning bleef beperkt.
Marc De Roeck De schade in de woning bleef beperkt.

De brand was ontstaan aan de kachel in de woonkamer. Het vuur was snel geblust en de schade bleef beperkt, maar de woning moest wel grondig verlucht worden.  De bewoonster, een dame van 90 jaar, werd uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht omdat ze te veel rook had ingeademd. 

De woning is nog bewoonbaar. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.