Mazoutketel vat vuur

De brandweer bij de getroffen woning in de Sint-Gabriëlstraat.
Mozkito De brandweer bij de getroffen woning in de Sint-Gabriëlstraat.
In de Sint-Gabriëlstraat is woensdagochtend een kleine brand uitgebroken in een woning.

De brand brak uit omstreeks 5.30 uur. De bewoners konden zichzelf in veiligheid brengen en de brandweer kreeg het vuur snel geblust. 

Oorzaak was een lek in de mazoutketel. Gewonden vielen er niet. De schade bleef ook beperkt, waardoor de inwoners na de bluswerken weer naar binnen mochten. Omstreeks 6 uur kon de straat opnieuw vrijgegeven worden voor het verkeer.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.