Ga naar de mobiele website
^ Top

Jongeren lanceren kledinglijnen

Casa di Lupo en Difilia namen deel aan project De Start-Up en zetten dit weekend hun eerste stappen in de bedrijfswereld. De jonge ondernemers brengen elk een eigen merk op de markt tijdens Half Oogst. De ene doet dat in de vorm van accessoires in een seventies jasje, de andere in de vorm van een eigen streetwear kledinglabel. "Ik vond prachtige oude kleren uit de jaren '70 op zolder bij mijn oma. Ik maakte er hippe haarrekkers en kleurrijke zakjes mee", vertelt Ann-Sofie Claes (17) die Difilia uit de grond stampte met Sabina Dautova (17) en Helene Louwette (17). Casa di Lupo ging dan weer voor een eigenwijs streetwear label. Met Casa Di Lupo sloegen Quinten Kasch (16), Isha Frateur (16), Wolf Vierbergen (14) en Sarah Bekambo (16) de handen in elkaar. "Fotografie en kunst zijn heel belangrijk in ons concept. Het zijn dan ook vooral onze eclectische invloeden die ervoor zorgen dat we fris blijven." Tijdens festival Half Oogst dit weekend maakt het publiek voor het eerst kennis met de jonge ondernemers op het Ladeuzeplein.


Meer info via de website www.casadilupo.com en www.mijnleuven.be/destartup


(BMK)



Meld een bug