Brandweer rukt uit voor schouwbrand in Mezenlaan

De Leuvense brandweer is dinsdagmiddag omstreeks 13 uur uitgerukt voor een brand in de Mezenlaan in Heverlee. Het bleek om een schouwbrand te gaan die werd veroorzaakt door een elektrische kortsluiting. De mannelijke bewoner was er gelukkig op tijd bij om de brandweer te bellen. Zij moesten het plafond open maken en zo konden zij ervoor zorgen dat het vuur zich niet verder verspreidde.

Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.
Vertommen Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.
Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.
Vertommen Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.
Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.
Vertommen Brand in een woning in de Mezenlaan in Heverlee.



Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.