Brandje door vergeten broodrooster op kookfornuis

Het vuur was al onder controle bij aankomst van de brandweer.
Koen Moreau Het vuur was al onder controle bij aankomst van de brandweer.
Een vergissing in de keuken veroorzaakte dinsdagavond omstreeks 18.30 uur een brandje in de keuken van een woning langs de Ouden Heirweg in Oordegem. 

De bewoner activeerde een kookplaat waarop nog een broodrooster stond. Die smolt door de hitte weg en dat zorgde voor een prikkelende rook. Gelukkig was er een branddeken in de buurt waardoor het vuur nog voor aankomst van brandweerwagens uit Lede en Aalst onder controle was.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.