Wéér brandje in school

De brandweer moest gisterenmorgen voor de tweede keer deze week uitrukken voor een brandmelding in de Go!-basisschool De Kransvijver. Aanleiding was een klein brandje aan een lichtarmatuur. De situatie was snel onder controle.


Maandagmorgen was er ook al opschudding in de school. Toen was er een brandje in een vrijstaande oude garage, waar panelen bewaard worden die gebruikt worden bij het schoolfeest. De schade bleef beperkt maar uit het eerste onderzoek bleek dat er meer dan waarschijnlijk sprake is van brandstichting. De recherche onderzoekt de zaak. (VHS)