Labadoux zet feestjaar in met nieuw logo

De werkgroep van Labadoux bij het nieuwe logo.
Foto VDI De werkgroep van Labadoux bij het nieuwe logo.
De organisatie van het Labadoux-festival maakt zich op voor de 30ste editie in mei volgend jaar.

Voor dat jubileum heeft het festival nog enkele verrassingen in petto. Zo werd er een nieuw logo voor het festival voorgesteld. "Labadoux is een festival waar muziek en sfeer samenkomen. Daar hebben we rekening mee gehouden, toen we onze huisstijl kritisch onder de loep namen", legt mede-organisator Carl Windels uit. "Onze affiches van de voorbije jaren misten het sfeerluik. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Het is een logo geworden met meer kleur en sfeer. Het publiek staat in de skyline, terwijl we de herkenbaarheid als 'Labadouxfestival van Ingelmunster' willen behouden. Volgend jaar pakken we uiteraard uit met enkele 'speciallekes' in de programmatie", belooft Carl. (VDI)