Campagne over het kleine geluk van het winkelen

De Rootenstraat tussen shopping 1 en 2 draagt bij tot ‘Happy Shopping’.
Borgerhoff De Rootenstraat tussen shopping 1 en 2 draagt bij tot ‘Happy Shopping’.

Wereldhave NV, de beheerder van vijf shoppingcentra waaronder Shopping 1 in hartje Genk, start een campagne om de bedrijfsidentiteit en -waarden in de kijker te zetten. De campagne gaat naar eigen zeggen over het kleine geluk van het winkelen. “De klantenervaring bij het winkelen omvat een mengeling van traditionele winkelbeleving, eigentijdse elementen en invloeden”, zegt Kasper Deforche, de ceo van Wereldhave NV. De campagne is opgebouwd volgens de inzichten uit een omvangrijke studie over wat liefhebbers en koele minnaars van shoppingcentra drijft. “Dat gaat van de wekelijkse boodschappen over kleding en zelfexpressie tot het doorbrengen van een gezellige tijd.” 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


Video