Vrouw onwel door koolstofmonoxide

Beeld ter illustratie.
Getty Images/iStockphoto Beeld ter illustratie.
In Koekelberg is woensdagnamiddag een vrouw onwel geworden door een CO-intoxicatie. Dat meldt de Brusselse brandweer.

De vrouw belde de hulpdiensten omdat ze zich onwel voelde na het nemen van een bad. Op vraag van de 112-operator werden de vensters geopend en de boiler in de badkamer gedoofd. 

Bij aankomst stelden de ambulanciers vast dat de vrouw inderdaad leed aan een koolstofmonoxidevergiftiging en werd ze overgebracht naar het ziekenhuis. Haar toestand was weliswaar niet levensbedreigdend. De gasteller van het appartement werd afgesloten en verzegeld door Sibelga.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


Video