CO-intoxicatie in Molenbeek: afvoerbuis dichtgeplakt met plakband

Illustratie: ziekenwagen
Baert Marc Illustratie: ziekenwagen
De Brusselse brandweer moest dinsdag uitrukken voor een CO-intoxicatie in Molenbeek. Een bewoner werd naar het ziekenhuis gebracht maar is niet in levensgevaar.

De brandweer trok dinsdag naar de Potaerdenberg in Molenbeek. De bewoner van het appartement kloeg over duizeligheid en hoofdpijn, enkele van de symptomen van een CO-intoxicatie. De CO detector in de badkamer was bovendien ook afgegaan. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis maar verkeert niet in levensgevaar. De hulpverleners verluchtten de woning. De vermoedelijke oorzaak van de vrijgekomen CO is een slechte afvoer van de verbrandingsgassen. De afvoerbuis was dichtgeplakt met plakband.




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.