Antwerps designbureau opent tweede kantoor in VS

Oprichter Hans Kan
KAN Oprichter Hans Kan

KAN, een Antwerps designbureau dat trendsetter is op het vlak van digital brand transformation, opent eind april een tweede kantoor in de VS. Na New York openen ze ook een kantoor in Chicago. Met de verhuis naar Chicago willen ze de expansie in de VS voortzetten en hun omzet daar verdubbelen tegen 2022. “Bijna 30 procent van onze omzet komt momenteel uit Amerika, en met de verhuis naar Chicago willen we dit cijfer tegen 2022 optrekken naar 50 procent. Chicago is een ideale uitvalsbasis om de Amerikaanse markt verder te bewerken,” zegt Hans Kan, oprichter van KAN.

In België is KAN een voorloper op het vlak van digital brand transformation, een fase die veel bedrijven momenteel doorlopen en waarvan het einde nog bijlange niet in zicht is. Met het digitale brand transformation-platform Kadanza helpt KAN bedrijven om de digitale inhaalbeweging te maken. Het zorgt ervoor dat een merk en allerhande communicatiemateriaal, of het nu folders, posters, of digitale applicaties zijn, er uniform uitzien. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.