Instagram @iza_szyszko - @emmaleger - @iza_szyszko
Volledig scherm
© Instagram @iza_szyszko - @emmaleger - @iza_szyszko



Millennials verheerlijkten workaholic ‘girlboss’, maar Gen Z kijkt op naar aan wellness verslaafde ‘that girl’. Prof: “Nadruk ligt vooral op individualisme”


Herinner je je de ‘girlboss’ nog? Die term werd door Gen Z in een nieuw jasje gestoken en ‘that girl’ gedoopt, met een hashtag die al meer dan 639 miljoen keer bekeken is. Een exacte definitie voor ‘that girl’ (vrij vertaald ‘dát ene meisje’) is er niet, maar het heeft alles te maken met je leven perfect op orde hebben. Is het idealiseren van die levensstijl wel zo’n gezonde tendens? Twee professoren aan het woord: “Nadruk ligt vooral op individualisme.”

  1. Dé hit van het moment op Instagram en goedgekeurd door Oprah: deze multifunctionele pan wordt ‘Le Creuset voor millennials’ genoemd

    Dé hit van het moment op Instagram en goedge­keurd door Oprah: deze multifunc­ti­o­ne­le pan wordt ‘Le Creuset voor millenni­als’ genoemd

    Oprah Winfrey noemt het de ‘keukentovenaar’. Het merk zelf vergelijkt zich liever met Le Creuset, ‘maar dan voor millennials’. Deze befaamde pan geraakte al meer dan tien keer uitverkocht en in totaal plaatsten zo’n 50.000 mensen zich op een wachtlijst om hem te kunnen bemachtigen. Naast ontzettend Instagramwaardig zou de Always Pan van Our Place ook heel praktisch zijn. In totaal vervangt ie namelijk acht verschillende keukenpotten. Een terechte hype of overrated? Wij sommen alles op dat je moet weten over deze pan.