Frenkie de Jong (l) met het nieuwste shirt van FC Barcelona.
Volledig scherm
Frenkie de Jong (l) met het nieuwste shirt van FC Barcelona. © DPG Media

Fans smullen van nieuwe truitjes FC Barcelona, met voor het eerst Spotify als shirtsponsor

La LigaFC Barcelona heeft zijn truitjes voor volgend seizoen voorgesteld. Voor het eerst staat de naam van het Zweedse streamingsplatform Spotify op de borst van de Catalanen. En in tegenstelling tot de shirts van vorig seizoen, kunnen de fans de nieuwe outfit wel smaken.

4 reacties

  • Ozzy Dhondt

    2 maanden geleden
    1 grote geldklopperij. De onnozelaars die daar meer dan 100 € voor geven zijn goed zot.
  • jozef van riel

    2 maanden geleden
    De fans mogen er dan misschien van smullen, ik vind ze toch maar niks! Dat zijn de kleuren van Barca niet hé!
  • Roel Moernaut

    2 maanden geleden
    En nu terug op voetbalgebied terug prijzen pakken
  • frans kwanten

    2 maanden geleden
    Heel mooi !