Voorzitter van de gemeenteraad Wouter De Vriendt en ombudsvrouw van Oostende Griet Landuyt
Volledig scherm
Voorzitter van de gemeenteraad Wouter De Vriendt en ombudsvrouw van Oostende Griet Landuyt © TVA

Ombudsvrouw van Oostende blikt terug op eerste werkjaar: “Geen zoektocht naar dé schuldige, wel kansen grijpen om dienstverlening te verbeteren”

OostendeDe eerste ombudsvrouw van Oostende, Griet Landuyt, behandelde in haar eerste werkjaar 70 klachten over de stadsdiensten. De meest voorkomende klachten gaan over gebrekkige of minder vlotte communicatie. In het eerste jaarverslag blikt Landuyt dan ook terug op de klachten en - meer nog - formuleert ze enkele aanbevelingen. “Het is belangrijk dat de administratieve diensten waken over correcte, tijdige, toegankelijke en actuele communicatie.”

  1. Oostenrijkse acrobate kronkelt zich in alle mogelijke vormen
    Play

    Oostenrijk­se acrobate kronkelt zich in alle mogelijke vormen

  2. Duizenden dode vissen zorgen voor mysterie in Turkije
    Play

    Duizenden dode vissen zorgen voor mysterie in Turkije