Toerisme Oostende ontwikkelde zeven gifs om Oostende online in de kijker te plaatsen
Volledig scherm
Toerisme Oostende ontwikkelde zeven gifs om Oostende online in de kijker te plaatsen © toerisme oostende

Deel je liefde voor Oostende op Snapchat en Instagram met officiële gif-bestandjes

Om Oostende online extra in de kijker te zetten, lanceert Toerisme Oostende zeven officiële gifs (gif staat voor ‘graphics interchange format’, het zijn kleine, korte, bewegende animaties). De gifs kunnen makkelijk gedeeld worden via Instagram, Snapchat en Facebook.

  1. Takeaway is het codewoord: Oostende steunt zijn lokale restaurants met een grote campagne
    Oostende

    Takeaway is het codewoord: Oostende steunt zijn lokale restau­rants met een grote campagne

    De stad, het Economisch Huis en Toerisme Oostende werken samen enkele acties uit om de horecasector te steunen. Alle initiatieven van restaurants - van afhaalservice tot maaltijden aan huis - worden gebundeld op de websites en in een overzichtelijke folder. Verder wordt een communicatiecampagne op poten gezet. Inwoners en bezoekers ontvangen ook nog kraskaarten bij aankoop vanaf 30 euro, waarmee prijzen te winnen vallen.