Exclusief voor abonnees

We worden wandelend reclamebord en betalen er nog voor ook

ALDI WIL VAN T-SHIRTS MET HUN MERKNAMEN EEN CULTHIT MAKEN

Photo News
Aldi heeft geen lessen te krijgen in marketing. De supermarktketen laat voortaan klanten reclame maken voor de eigen producten. Met T-shirts met daarop de namen en logo's van 'cultmerken' als 'Golden Power', 'River' en 'Olé' hoopt de winkelketen deze zomer prominent aanwezig te zijn op de festivals.

Je hebt 11% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

Kies hier je voordeelperiode:




8 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Dario Van Nauw

    Ik draag zo’n shirt als ze mij 500 euro geven.

  • Jos Nijs

    tsja, oorzaak is de naiviteit van de kinderen. Ze moeten gewoon weigeren om zon T-shirt te dragen -tenzij ze betaald worden en niet omgekeerd

  • albert stroobandt

    Ja mensen zijn zotten betalen voor reclame ,mij niet gezien. Albert Stroobandt

  • Geert Minjauw

    in de dure wereld van merkkledij, schoenen, tassen, horloge's,... gebeurd dit reeds decennia... waarom zou aldi en zeeman niet op die marketingswagen springen

  • Peter Buyck

    We zijn al jaar en dag 'een wandelend reclamebord'. Iedereen die een Adidasshirt draagt betaalde ervoor én maakt intussen reclame voor Adidas (en sponsort ondertussen de reclamecampagnes waarvoor we moeten betalen om ze te bekijken...)