Exclusief voor abonnees

Schrap de ruitjes en Burberry wordt hip: hoe nieuwe ontwerper luxehuis weer adem geeft

In 2013 schakelde Burberry Romeo in om model te staan. De toen 13-jarige zoon van David en Victoria Beckham deed de verkoopcijfers weer oplaaien, maar de iconische ruiten gingen de jaren daarop wel minder verkopen.
PHOTO NEWS/GETTY In 2013 schakelde Burberry Romeo in om model te staan. De toen 13-jarige zoon van David en Victoria Beckham deed de verkoopcijfers weer oplaaien, maar de iconische ruiten gingen de jaren daarop wel minder verkopen.
Van een oerklassiek modemerk voor oude rijken tot de favoriet van Aziatische twintigers en dertigers: Burberry is weer hip. Met dank aan de Italiaanse ontwerper Riccardo Tisci (44) die het Britse luxehuis een nieuwe adem geeft en de iconische ruitjes naar de achtergrond verdrijft. De verkoop stijgt weer en meer dan was verwacht.

Je hebt 10% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis



1 reactie

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Luc Snykers

    Hoe zot kan je zijn in Knokke lopen ze allemaal met hetzelfde jasje sjaaltje hoedje enz. Heel origineel !!!!