Ralph Lauren ontwerpt een exclusieve collectie voor je Bitmoji op Snapchat (die ook in het echt te koop is)

Snapchat Bitmoji x Ralph Lauren.
Modemerk Ralph Lauren heeft een eerste kledingcollectie uitgebracht speciaal voor de Bitmoji’s (een virtuele cartoonversie van jezelf) van Snapchat. De collectie werd ontworpen voor de onlangs gelanceerde ‘Mix and Match’ functie van de app.

Omdat het modemerk van mening is dat Snapchatgebruikers zich hetzelfde willen kleden als hun virtuele afbeelding, is de collectie ook in het echt verkrijgbaar. De collectie bestaat uit twaalf klassieke stuks van Ralph Lauren, waarvan er zes voor vrouwen en zes voor mannen zijn. De collectie omvat onder andere een klassieke double breasted blazer, een racejack, een gestreept rugbyshirt en een trainingsvest. Bovendien kan je de verschillende items naar hartenlust met elkaar combineren.

Volgens Alice Delahunt, hoofd van de digitale afdeling bij Ralph Lauren, zijn Bitmoji’s een belangrijke vorm van zelfexpressie. “Het is interessant om te ontdekken hoe gebruikers reageren op mode in een virtuele wereld. Bovendien kunnen we op deze manier ook nieuwe klanten aantrekken, want Snapchat bereikt miljoenen bezoekers per dag.”

Ontdek de hele collectie in deze video.




Reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.