Nederlandse snackbarketen Febo lanceert alweer tweede kledinglijn

Rapper Donnie kust een kroket.
FEBO Rapper Donnie kust een kroket.
Wie af en toe in Nederland vertoeft, heeft ongetwijfeld al eens een kroket uit de muur gehaald bij snackbarketen Febo. Schoenen of jassen uit de automaat trekken zit er nog niet meteen in, maar de Nederlandse keten heeft wel een tweede kledingcollectie uitgebracht. De rood-witte T-shirts en een heuptasjes zijn ontworpen voor het festivalseizoen.

Ook afgelopen jaar lanceerde de snackbar onverwacht kleding. Toen was het om het 75-jarig bestaan van de keten te vieren. De shirts hadden toen vakjes, waarin snacks onderweg warm gehouden konden worden. Ook waren er slippers te koop.

"De Febo Snackslippers vlogen vorig jaar als hete kroketten over de toonbank", aldus Febodirecteur Dennis de Borst. Ze waren vorig jaar al snel uitverkocht. "Voor pro-snackers die hebben misgegrepen komen we daarom met een nieuwe lijn."

Dit keer bestaat de collectie uit een rood, grijs en een wit 'snackshirt' en een rode 'fannypack' - het heuptasje dat vooral in de jaren '90 populair was, en dat tegenwoordig schuin over het lichaam wordt gedragen. De webwinkel raakte rond de lancering door het grote bezoekersaantal overbelast.

Dikke Dennis promoot ook de snacktas van Febo.
FEBO Dikke Dennis promoot ook de snacktas van Febo.
Het rode Snackshirt met de tas.
FEBO Het rode Snackshirt met de tas.



Reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels