Model met hoofddoek maakt reclame voor shampoo L'Oréal

rv
Amena Khan draagt een hoofddoek, en toont haar haren nooit in het publiek. Toch treedt ze op als model in een nieuwe shampooreclame van L'Oréal.

L'Oréal is daarmee het eerste cosmeticabedrijf dat reclame maakt voor shampoo met een model dat een hoofddoek draagt. Het bedrijf wil hiermee een statement maken. Net als de Britse modeblogster Khan.

"Als ik mijn hoofddoek afneem, wil ik dat mijn haar stralender is", zegt het model in een Instagrampost. "Of je je haar nu aan de buitenwereld toont of niet, bepaalt niet of je om je haar geeft. Je haar is een groot deel van je persoonlijke verzorging."




20 reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


  • yahya kasmi

    Jullie zijn niet verplicht om naar dat reclame te kijken !

  • Fabienne Verschoren

    Belachelijk, hoe kan je nu reclame maken voor shampoo als je je haar met resultaat het verbergt? Snapt er iemand de logica?

  • Anthony Vandooren

    Das er echt wel los over.. Men kan een punt maken, ok, maar dit is gewoon absurd. Belachelijk zelfs

  • Jo Van Caenegem

    Ik speel regelmatig mee in een reclame voor maandverbanden dat gaat dan van: 'Het zijn mannen die de verbanden maken, maar het zijn vrouwen die het verband snappen, en veel kinderen zullen nooit weten waarom. Dat zal always zo zijn'.

  • André Van der Poorten

    Zo zie je maar dat reclame niet echt over in dit geval haar gaat , maar het is enkel het mooi smoeltje dat de aandacht trekt !