Lingeriemerk Etam lanceert lingeriecollectie voor vrouwen die een borstamputatie ondergingen

-
etam -
Lingeriemerk Etam heeft een missie: alle vrouwen ondersteunen tijdens de mooiste én moeilijkste momenten van hun leven. Vandaag treft borstkanker gemiddeld 1 vrouw op 8 binnen alle generaties. Het merk lanceert daarom yes!, haar eerste lingeriecollectie speciaal ontworpen voor vrouwen die een borstamputatie ondergingen. 

De collectie bestaat uit zowel een lingerie- als badpakkenlijn. De beha’s zijn ontworpen op basis van vier populaire vormen met geïntegreerde vakjes die plaats bieden aan alle soorten protheses. Maar naast een nieuwe collectie is yes! ook een vreugdekreet van het merk, omdat ze iets positief kunnen delen. 

Het merk wil met de nieuwe lijn grenzen doen vervagen en breken met regels en mentale barrières. En om dat te doen spraken ze met zeven inspirerende vrouwen die deel uitmaken van de campagne. De dames vertellen over hun ervaringen, vernieuwingen, hun relatie met lingerie en hun gevoel om een vrouw te zijn na de ingrijpende operatie. 

Alle interviews vind je op de website of Instagrampagina van Etam.