Kylie Jenner zit niet stil: de realityster richt haar pijlen op jonge doelgroep

Photo News
Kylie Jenner zit niet stil. Net na de lancering van haar eerste skincarelijn Kylie Skin, zou de realityster slash ondernemer al een nieuw project op haar planning staan hebben. En deze keer richt ze haar pijlen op een wel erg bijzondere doelgroep: baby’s en kinderen.

Eerder deze week registreerde het jongste zusje van de Kardashian-Jenner clan 18 handelsmerken bij het United States Patent and Trademark office, voor de namen ‘Kylie Baby’ en ‘Kylie Baby By Kylie Jenner”. De handelsmerken omvatten alle producten die je zou verwachten in een babycollectie: kledij, beddengoed, wandelwagens, meubels en pampers.

Daarnaast werd er ook een andere belangrijk handelsmerk opgemerkt onder Kylie’s naam. Het ziet er immers naar uit dat Kylie binnenkort ook een collectie verzorgingsproducten voor baby’s op de markt zal brengen. Hiervoor nam de jonge onderneemster alvast een claim op vochtingbrengende crèmes, serums, gezichtsolie, badschuim, babypoeder, shampoo, conditioner, haarproducten en meer onder haar naam. Opvallend detail: volgens de documenten kan Kylie ook officieel nagellak en nagellakremover voor babies op de markt brengen.

Kylie heeft officieel nog met geen woord gerept over haar toekomstige plannen, maar lang zal dat vast niet op zich laten wachten. Het was immers amper enkele maanden geleden dat enthousiaste internetspeurders de handelsmerken voor Kylie Skin opmerkten, het huidverzorgingsmerk van Jenner dat vanaf 22 mei verkocht zal worden. 




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.