Geen afgetrainde modellen, maar opnieuw doodnormale meisjes te zien in lingeriecampagne Monki

Monki
Het Zweedse zusje van de H&M, Monki, heeft opnieuw een lingeriecampagne uitgebracht waarin geen modellen maar hele normale meisjes te zien zijn. De foto’s kaderen in de missie van Monki om vrouwen overal ter wereld meer zelfvertrouwen te geven.

Voor de campagne koos modeketen Monki de jonge fotografe Chloe Sheppard, een 21-jarige filmfotografe en visuele kunstenares uit Londen. Chloe gebruikt haar unieke kijk om de vele nuances van vrouwelijkheid vast te leggen op een eerlijke en krachtige manier. Voor deze collectie fotografeerde Chloe de vier vriendinnen Oma, Isabella, Alisha en Erika.

In een persbericht schrijft de keten dat jezelf zijn het sterkste signaal is dat je kan geven en dat we allemaal het recht hebben om van ons eigen lichaam te houden. Een boodschap die wij natuurlijk alleen maar kunnen toejuichen. Bekijk de beelden hieronder.

Monki
Monki
Monki
Monki
Monki
Monki
Monki
Monki



40 reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


  • Rudi De Groof

    Oei ! Ik wist niet dat doodnormale vrouwen ook ondergoed dragen.

  • Melanie Van den broeck

    Eindelijk de echte vrouw top das pas mooi se

  • Joeri Bruins

    Dit soort reclame werkt niet. Dove probeerde dit ook en mislukte. Mensen kopen geen producten om er middelmatig uit te zien.

  • Nancy Benthein

    Ik ben blij dat die omabroeken weer in zijn, voor al de mannen met commentaar, loop zelf eens rond met een driehoekje of tanga, eens zien hoe comfortabel jullie zijn. Mogen wij ook op ons gemak zijn zonder in ons bloot gat te moeten lopen ja.

  • emmanuel duyvejonck

    Zo zijn de meesten op deze bol...mooi mooi bijzonder mooi.