Ga naar de mobiele website
^ Top

Dolce & Gabbana ruilt modellen in voor millennials op 'stiekeme' modeshow

REUTERS
Grote bedrijven besparen kosten noch moeite om millennials, dé consumenten van de toekomst, te bereiken. Zo ook modehuis Dolce & Gabbana dat gisteren een aparte show gaf voor deze generatie, mét succes.

Gisteren vond om 14u de modeshow van Dolce & Gabbana plaats in Milaan. In tegenstelling tot de voorgaande shows van het merk, liepen opnieuw professionele modellen over de catwalk in plaats van zoons en dochters van bekende mensen. Sommige oudere journalisten en stylisten haalden al opgelucht adem, want er kwam heel wat kritiek op de keuze van de modellen tijdens de vorige shows. Te jong, te veel focus op het sociale media bereik en te oppervlakkig klonk het toen.

En toen lekte het nieuws uit over de 'geheime' show van D&G, enkel en alleen bedoeld voor millennials. Deze vond plaats in Bar Magenta, en was volgens het merk bedoeld als extraatje voor hun (jonge) fans. Op de catwalk liepen zoons, dochters en kleinkinderen van, waaronder ook Thylane Blondeau die als kind het 'mooiste meisje ter wereld' werd genoemd. De jongeren droegen allemaal avondkledij van het modehuis, wat eigenlijk wel voor een leuk contrast zorgde. De aanwezigen waren alvast erg enthousiast, er werd meer dan ooit gepost over Dolce & Gabbana op sociale media en de oude garde had haar eigen show, waarbij de kleren nog wel meer van tel waren dan de Instagramfoto's. Iedereen gelukkig!

AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP
AFP



1 reactie

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


  • Sarah Vandeurzen

    Mooiste kind ter wereld kijkt niet echt blij...

Meld een bug