Britney Spears is het nieuwe gezicht van modehuis Kenzo

Kenzo
De 36-jarige zangeres Britney Spears is het nieuwe gezicht van modehuis Kenzo. Meer bepaald van de ‘La Collection Memento N°2’-lijn, een collectie opgedragen aan de oprichter van het Franse merk Kenzo Takada.

Het is al een tijdje geleden dat Spears nog eens een grote modeklus scoorde, maar met haar Europese tour in het verschiet (op 15 augustus treedt ze op in het Antwerpse Sportpaleis, red.) staat ze ook weer op de radar in de modewereld. De campagne voor Kenzo die werd gefotografeerd door Peter Lindbergh is duidelijk geïnspireerd door haar eigen stijl begin jaren 2000. Zo draagt de zangeres onder andere een korte groene sweater die haar navelpiercing en rugtatoeage onthult, een trucker cap in denim en laarzen tot boven haar knieën.

De collectie die zowel items voor vrouwen als mannen omvat is nu online te koop en in de winkels van Kenzo. Alle campagnebeelden vind je hieronder.

La Collection Memento No2 from @KENZO 📷: @therealpeterlindbergh #kenzolovesbritney #collectionmemento2

Een foto die is geplaatst door null (@britneyspears) op




4 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Elke De Vos

    Oh God, zo gephotoshopt! Heb haar al enkele keren op tv gezien waar ze er hélemaal anders uitzag hoor. Nee, dit is de échte Britney zeker niet maar denk dat iedereen wel beseft dat een 36-jarige allang geen kinderface en -lijf meer heeft. En wie is er niet gephotoshopt op zulke campagnes; zelfs bij Dove doen ze dat volgens mij, met die zogenaamde 'echte' modellen...

  • Lucia Bartels

    36 jaar en dat loopt nog altijd rond als een puber. Ze is knap en heeft een mooi lijf, maar ergens moet je toch volwassen worden, niet? Als ik haar zie denk ik altijd: een kind met kinderen.

  • Melanie Van den broeck

    Amai ik herken gaar bewerkt gezicht amper en ook nog fotoshop volop

  • Mario Tersago

    Oei daar hebben ze ook weer serieus zitten 'photoshoppen' .. Wederom een zeer realistische campagne, me dunkt .. pfff