Kan jij raden wat deze baby's aan het doen zijn?

Youtube
Sommige gezichtsuitdrukkingen herken je gewoon uit de duizenden. Zo ook de frons die een baby maakt wanneer hij 'in productie' gaat. Pampers besloot in een reclamefilmpje die gezichtsuitdrukkingen te vertragen, met een hilarisch resultaat.

Herkenbaarheid, daar draait het allemaal om in de nieuwe reclamecampagne voor Pampers. Op de tonen van Strauss' Also Sprach Zarathustra dumpen tien schattige baby's hun darminhoud in een pamper. Met een passende slogan 'Don't fear the mess' stelt Pampers ouders intussen gerust, dat het allemaal wel goed komt.

De reclamespot inspireerde ondertussen al tal van ouders om de 'pooface' van hun kinderen op internet te gooien. Met behoorlijk wat leuke foto's als resultaat.

Mama Roo on Twitter
Sabeena on Twitter
Alli W. Kelley on Twitter



Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.