Zo ziet een onbewerkte fotoshoot in badpak eruit

Met de zomer in aantocht, worden we waar we ook kijken geconfronteerd met het ene perfecte bikini body na het andere. Bye bye zelfbeeld. Gelukkig zijn er ook andere campagnes, zoals deze van Swimsuits For All. Onbewerkt, inclusief striemen en nog steeds wondermooi.

Het badpakkenmerk is tegenwoordig dé marktleider als het aankomt op swimwear voor iets vollere dames. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze een campagne op poten zetten die staat voor echtheid. Onbewerkt en ongeretoucheerd.

"Bij Swimsuits For All geloven we dat ieder vrouwenlichaam mooi is en elke vrouw het verdient om zich aantrekkelijk te voelen in een badpak of bikini," stelt Moshe Laniado, CEO van het bedrijf. "Ons model, Denise Bidot, is de verpersoonlijking van de idealen waar wij voor staan. We zijn trots om met zo'n mooie en sterke vrouw te kunnen samenwerken," klinkt het bij Swimsuits For All.

Swimsuitsforall

Ook Bidot geeft toe dat ze al commentaar kreeg op haar volle uiterlijk kritiek. "Ik denk dat iedereen zich wel eens ongemakkelijk heeft gevoeld in een bikini," vertelt ze. "Maar het draait eigenlijk vooral om het accepteren en begrijpen dat we er nu eenmaal niet allemaal hetzelfde uitzien. We zijn prima zoals we zijn, onze individualiteit maakt ons tot onszelf."

Net daarom was Bidot meteen enthousiast om mee te werken aan een onbewerkte campagne. "Vrouwen moeten beseffen dat schoonheid niet afhankelijk is van een kledingmaat, leeftijd of etnische achtergrond."

Swimsuitsforall