Website Zara
Volledig scherm
© Website Zara

Ook Zara waagt zich aan de metaverse met eerste digitale collectie (die je ook fysiek kan dragen)

Na Tommy Hilfiger en Dolce & Gabbana stapt ook Zara mee in de metaverse. De Spaanse modeketen lanceert haar allereerste ‘metacollectie’: ‘Lime Glam’. En die kan je zowel in de digitale wereld als in werkelijkheid dragen. 

  1. Tweestrijd bij Red Bull? Of toch die gouwe ouwe Alonso? Bewijs dat jij dé racekenner bent en registreer je team nu voor de Gouden Formule 1
    Gouden Formule 1
    9

    Tweestrijd bij Red Bull? Of toch die gouwe ouwe Alonso? Bewijs dat jij dé racekenner bent en registreer je team nu voor de Gouden Formule 1

    De eerste twee GP’s van het nieuwe F1-seizoen zitten er intussen al even op. En zo ook de eerste speeldag van de Gouden Formule 1. Betekent dit dat jij te laat bent om jouw droomteam nog in te schrijven? Neen hoor, helemaal niet: ga aan de slag voor de volgende GP in Australië (en de rest van het seizoen) en scoor nog steeds prachtige prijzen.
  2. Hoogrendementsglas isoleert tot 12 keer beter dan enkel glas: hoeveel bespaar je op energie door je ramen te vervangen?
    Livios

    Hoogrende­ments­glas isoleert tot 12 keer beter dan enkel glas: hoeveel bespaar je op energie door je ramen te vervangen?

    Willen we de klimaatdoelstellingen halen, zullen we allemaal in actie moeten schieten. Jij kan onder meer je steentje bijdragen door je verouderde woning energiezuinig te renoveren, denk bijvoorbeeld aan het isoleren van je dak of gevel of plaatsen van hoogrendementsglas. Dat is niet alleen goed voor het milieu, maar óók voor je portemonnee. Bouwsite Livios zocht uit hoeveel je kan besparen door je oude ramen te vervangen en welke premies je daarvoor kan aanvragen.
  1. ‘Cryptopanties’ willen meer vrouwen inspireren om bitcoin, NFT’s en de metaverse te ontdekken

    ‘Cryptopan­ties’ willen meer vrouwen inspireren om bitcoin, NFT’s en de metaverse te ontdekken

    Ze gooien je tegenwoordig dood met abstracte termen als bitcoin, crypto en NFT’s. En hoewel ook steeds meer vrouwen bezig zijn met die digitale innovaties en er zelfs van kunnen leven, blijft het een hoofdzakelijk door mannen gedomineerd domein. Om daar verandering in te brengen, ontwikkelde het Zweedse kledingmerk Rave Review zogenaamde ‘cryptopanties’. Het doel: een online gemeenschap creëren voor vrouwen en hen aansporen om het wereldje te ontdekken.