Kiehl's lanceert populair product ten voordele van kinderen met autisme

Kiehl's
Kiehl's Since 1851 is al 166 jaar actief in de huidverzorging en kondigt vandaag een samenwerking aan met Academy Award-winnaar Matthew McConaughey ten voordele van Autism Speaks. Het partnership omvat een initiatief rond sociaal bewustzijn, evenals de lancering van de Kiehl's x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, een van de bestverkochte producten van het bedrijf.

Autismespectrumstoornis is een ontwikkelingsaandoening en een wereldwijd probleem dat meer dan 1% van de wereldbevolking treft. Opmerkelijk is dat meer kinderen dan ooit de diagnose autismespectrumstoornis krijgen. Naar schatting 1 op de 68 kinderen in de Verenigde Staten. Door drie krachten te bundelen - Kiehl's, Autism Speaks en Matthew McConaughey - wil de campagne het bewustzijn rond autisme vergroten en zich inzetten om de toekomst van kinderen met deze aandoening te veranderen.

"Ik ben al rechtstreeks getuige geweest van de effecten van autisme, niet alleen op de kinderen, maar ook op hun gezinnen," vertelt McConaughey. "Ik ben vereerd te mogen samenwerken met Kiehl's en Autism Speaks om te helpen een vroegtijdige diagnose te stellen en deze ongelofelijke kinderen en gezinnen te ondersteunen. Zo maken we een wereld van verschil."

Kiehl's

Steunen doe je zo!

De Kiehl's x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream krijgt een unieke verpakking die gecreëerd werd door de acteur. Het opvallende design van McConaughey heeft vrolijke kleuren en geometrische vormen waaronder ook in elkaar passende puzzelstukken - een knipoog naar het iconische blauwe puzzelstuk van Autism Speaks. De bewustwordingscampagne die samen met de vochtinbrengende crème gelanceerd wordt, omvat ook een kort filmpje van McConaughey dat mensen moet aanzetten om over autisme te praten. Voor elk gedeeld filmpje zal Kiehl's $1 schenken aan de campagne van Autism Speaks.

"Partnerships als deze helpen Autism Speaks om oplossingen te promoten voor de behoeften van individuen met autisme en hun gezinnen, zowel in het kader van het spectrum als in hun leven", vertelt Angela Geiger, voorzitster en CEO van Autism Speaks.

De crème is vanaf vandaag verkrijgbaar in geselecteerde verkooppunten en online voor 52 euro.

Kiehl's



Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.