Exclusief voor abonnees

De laatste dag van 21 dagen gezond: hoe je je gewicht behoudt en waarom je de weegschaal echt niet meer nodig hebt

Diëtiste Sanne Mouha
Steven Richardson Diëtiste Sanne Mouha
21 dagen lang geeft diëtiste Sanne Mouha een tip om van een gezonde levensstijl een gewoonte te maken. Dit is de laatste dag. Een dag om terug te kijken en vooruit te blikken. Hoe houd je je gezonde levensstijl vol? Waar moet je allemaal op letten? “De kilo’s vliegen er misschien niet af. Maar ze komen er ook niet meer bij.” 

Je hebt 11% van dit artikel gelezen

Lees je graag alle artikels op HLN?

Krijg nu 1 maand onbeperkt en gratis toegang tot alle artikels.

Ik wil toegang
Digitaal abonnement HLNDigitaal abonnement HLN1ste maandgratis

Stop of pauzeer wanneer je wil

  • Onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Iedere week gratis tickets en straffe kortingen



4 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Yvonne Van Look

    Groenten en fruit,vlees, vis en eieren, maar geen of heel weinig aardappelen of brood, maar wij zijn verslaafd aan patatjes en frietjes en kroketjes en smorgends granen en daarom houden wij het niet vol. Spreek van ondervinding.

  • Diane Van Riet

    Goeie opmerking Catherine ivm in uw kleding te meten!

  • Catherine Aerts

    De weegschaal is idd geen maatstaf voor gewichtsverlies. Spieren wegen immers meer dan vet. Beter is om in uw eigen kleding te “meten”. Zit je broek wat losser, dan boek je resultaat. Verder behoor ik -helaas- tot 1 van de gelukkigen die nauwelijks bijkomt en ben ik ook extra gewicht in no-time terug kwijt. Ik eet wel gezond en probeer dagelijks voldoende te bewegen.

  • Roger Geens

    Ik heb ze alle 21 gelezen en geprint ,zo kan ik elke aflevering "rustig" bekijken en al het goede gebruiken in mijn dagelijks bestaan . Ik volg alle documentair gegeven op alle buitenlandse zenders ,waarvan ik al veel positiefs heb overgenomen en met duidelijk resultaat . Ik heb wel gemerkt dat wat je ook inneemt of doet het langere tijd duurt eer je resultaat ziet . Zo heb ik een zeer goede nierwerking dank zij iedere dag minstens 1/2 uur op de home-trainer .