Coca-Cola brengt melk op de markt

De Coca-Cola 'Fairlife'-campagne
Facebook De Coca-Cola 'Fairlife'-campagne
Omdat melk best wat voedzamer en gezonder mag zijn voor Coca-Cola brengt het binnenkort zelf melk op de markt. De Coca-Cola-melk zal 50 procent meer proteïnen en calcium bevatten, maar zal ook dubbel zoveel kosten als gewone melk.

Coca-Cola zal de speciale melk op de markt brengen onder de naam 'Fairlife'. Een Fairlife-woordvoerder zegt dat het drankje een antwoord biedt op de vraag naar betere en voedzamere producten. "Fairlife biedt de consument duurzame zuivel en kan de zuivelindustrie omgooien", klinkt het.

Een hippe marketingcampagne moet de Amerikaan alvast warm maken voor het drankje.

Voorlopig wordt de Coca-Cola-melk enkel in de VS verspreid, het is niet duidelijk of en wanneer het product tot bij ons geraakt. Staat u te springen voor 'Melk 2.0' van Coca-Cola of vindt u gewone melk al meer dan lekker en gezond genoeg?

Facebook