Exclusief voor abonnees

7 minute workout: dit zijn de beste oefeningen voor je balans

Personal trainer Laura Van den Broeck toont de beste oefeningen om je kernspieren te versterken.
rv Personal trainer Laura Van den Broeck toont de beste oefeningen om je kernspieren te versterken.
Hoe sterker de spieren in je core (spiergroepen in je buik, rug, middenrif en bekkenbodem), hoe fitter je doorgaans bent. En daarvoor hoef je niet intensief te sporten. Een workout van slechts 7 minuten is al voldoende om je kernspieren te trainen. Personal trainer Laura Van den Broeck toont je hier de meest effectieve oefeningen. Deze spiergroepen zijn immers de basis van alles.

Je hebt 18% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis



1 reactie

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • gustaaf carpels

    Die doen we in de hartrevalidatie ook