Exclusief voor abonnees

21 dagen gezond: neem de tijd voor je maaltijd en zondig af en toe. Zo haal je alles uit een gezond eetpatroon

Diëtiste Sanne Mouha.
Carline Vandercruyssen Diëtiste Sanne Mouha.
21 dagen lang geeft diëtiste Sanne Mouha een tip om van een gezonde levensstijl een gewoonte te maken.  Vandaag dag 15: in de stroom berichten over gezond/ongezond eten, koolhydraten die de baarlijke duivel zijn en het gevaar van rood vlees zouden we het bijna vergeten: eten is leuk! Genieten van je maaltijd past juist bij een gezonde levensstijl, zegt diëtiste Sanne Mouha. En ja, er is plaats voor dat taartje of een lekker stuk chocolade.

Je hebt 16% van dit artikel gelezen

Lees je graag alle artikels op HLN?

Krijg nu 1 maand onbeperkt en gratis toegang tot alle artikels.

Ik wil toegang
Digitaal abonnement HLNDigitaal abonnement HLN1ste maandgratis

Stop of pauzeer wanneer je wil

  • Onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Iedere week gratis tickets en straffe kortingen



1 reactie

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Roger Geens

    Bij mij ligt dat heel eenvoudig ,als ik voel dat mijn glucose gehalte iets te laag staat dan neem ik 1/2 stuk speculoos of 1 snee grof brood met een mespunt Manuka honing .Andere suikers eet nooit en dat sedert een 25 jaar ,net zoals alcoholische dranken ,mijn drank is water of een tas koffie . Op die manier blijft mijn Hb1ac binnen de perken .