Photonews / Instagram @cafecostume
Volledig scherm
© Photonews / Instagram @cafecostume

De vraag naar roze maatpakken stijgt. Experten van Café Costume geven stylingtips

De verkoop van roze kostuums zit in de lift. Steeds meer mannen kiezen voor een strak pak in zacht of pastelroze. Dat merken ze ook bij het populaire maatpakkenbedrijf Café Costume. “Elk type man staat ermee, je moet het alleen goed combineren”, zegt salesmanager Jens Lodewyckx. Maar vanwaar komt de plotse stijging en hoe draag je deze gewaagde outfit het best?

3 reacties

  • Jean Schepens

    2 maanden geleden
    allee sjoeke, 't is toch niet waar zeker ? ... NONKELJEAN
  • Peter Vaneigens

    2 maanden geleden
    Haha sorry, trekt op niks, ze willen ons dit alleen opdringen
  • Rydams Engelbert

    2 maanden geleden
    Outfits voor nouga's.
  1. Véronique Leysen kleedt zich als een Parisienne: “Ik shop als een man: wat ik mooi vind, koop ik in verschillende kleuren”

    Véronique Leysen kleedt zich als een Parisienne: “Ik shop als een man: wat ik mooi vind, koop ik in verschil­len­de kleuren”

    Je kent ze wel, de typische Parisiennes die de Franse trottoirs veroveren met hun bescheiden maar elegante outfits. Niet makkelijk om te kopiëren. Toch slaagt onderneemster Véronique Leysen (35) erin, en ze doet dat met verve. Daar kunnen we nog iets van leren. Aan de hand van haar signature look vertelt Véronique hoe ze haar outfits samenstelt en waar ze rekening mee houdt tijdens het shoppen.
  2. Steeds meer mensen vinden heil in ‘silent vlogs’, een snelgroeiend genre op YouTube. Fan: “De video’s gaan niet zomaar over handwerk of eten maken”

    Steeds meer mensen vinden heil in ‘silent vlogs’, een snelgroei­end genre op YouTube. Fan: “De video’s gaan niet zomaar over handwerk of eten ma­ken”

    In de video’s van ‘silent vloggers’ is het stil. Er wordt niet gepraat en je krijgt het gezicht van de vlogger vaak niet eens te zien. Wat je wel ziet, is de uitvoering van doorsnee huishoudelijke activiteiten zoals koken, tuinieren of de was doen. Alledaags of niet, ‘silent vlogs’ halen miljoenen views. Voor vele kijkers zijn de video’s namelijk als therapie: niet om de sleur van het dagelijkse leven te ontlopen, maar juist om hem te omarmen. “De video’s gaan niet zomaar over eten maken of handwerk. Voor mij hebben ze een diepere betekenis”, aldus fan Morgana Cappellari (30).