Gedurende tien dagen daagt Pascale Naessens jou uit om samen met haar gezonde recepten te koken: 's ochtends, 's middags en 's avonds.
Volledig scherm
Gedurende tien dagen daagt Pascale Naessens jou uit om samen met haar gezonde recepten te koken: 's ochtends, 's middags en 's avonds. © RV

Praktische info: Puur & Lichter Challenge met Pascale Naessens

Vanaf 24 augustus gaat de ‘Puur & Lichter Zomer Challenge’ van Pascale Naessens op HLN van start. Gedurende 10 dagen geeft ze recepten, tips en adviezen om snelle koolhydraten te schrappen en het effect hiervan op je lichaam te ervaren.  In dit artikel vind je een overzicht van de praktische informatie zodat je alles makkelijk kan terugvinden.

  1. Elke maand chocolade in je brievenbus? Yes please: Tony’s Chocolonely komt met abonnementsformule

    Elke maand chocolade in je brievenbus? Yes please: Tony’s Chocolone­ly komt met abonne­ments­for­mu­le

    Krijg jij ook maar geen genoeg van chocolade? Doen specifiek de repen van Tony’s Chocolonely jou het water in de mond lopen? Dan hebben wij nieuws waar je ongetwijfeld heel blij van zal worden: je kan vanaf nu een abonnement nemen op het geliefde snoepmerk. Iedere maand verrast de chocoladefabrikant haar abonnees met unieke smaken, zoals je ze nergens anders kunt proeven. Lekker voor jezelf of als ultiem cadeau voor chocoliefhebbers.
  2. Dé hit van het moment op Instagram en goedgekeurd door Oprah: deze multifunctionele pan wordt ‘Le Creuset voor millennials’ genoemd

    Dé hit van het moment op Instagram en goedge­keurd door Oprah: deze multifunc­ti­o­ne­le pan wordt ‘Le Creuset voor millenni­als’ genoemd

    Oprah Winfrey noemt het de ‘keukentovenaar’. Het merk zelf vergelijkt zich liever met Le Creuset, ‘maar dan voor millennials’. Deze befaamde pan geraakte al meer dan tien keer uitverkocht en in totaal plaatsten zo’n 50.000 mensen zich op een wachtlijst om hem te kunnen bemachtigen. Naast ontzettend Instagramwaardig zou de Always Pan van Our Place ook heel praktisch zijn. In totaal vervangt ie namelijk acht verschillende keukenpotten. Een terechte hype of overrated? Wij sommen alles op dat je moet weten over deze pan.
  1. 
Deze persoonlijkheidstesten worden het vaakst afgenomen bij sollicitaties (en zo bereid je je voor)
    Jobat.be

    Deze persoon­lijk­heids­tes­ten worden het vaakst afgenomen bij sollicita­ties (en zo bereid je je voor)

    Solliciteren is zo al behoorlijk zenuwslopend. Als je dan nog een vragenlijst voor je neus krijgt met stellingen over je persoonlijkheid, of rijtjes vreemde tekens met de opdracht om ze verder aan te vullen, wordt het wel heel moeilijk om je aanwervingskansen in te schatten. Waarom gebruiken recruiters zulke testen? En hoe bereid je je erop voor? Jobat.be vroeg het aan arbeidspsychologe Anke Van Canneyt.
  2. Het gehypete merk dat zich ‘Le Creuset voor millennials’ noemt, komt nu met de ‘Perfect Pot’ op de proppen

    Het gehypete merk dat zich ‘Le Creuset voor millenni­als’ noemt, komt nu met de ‘Perfect Pot’ op de proppen

    Deze zomer was er voor foodies op Instagram geen ontsnappen aan. Óveral was de ‘Always Pan’ van het Amerikaanse merk Our Place te zien. In juli was hij al tien keer uitverkocht geweest en op de wachtlijst stonden zo'n 50.000 mensen. Niet zó gek, als je weet dat Oprah Winfrey fan is en het merk zich ‘Le Creuset voor millennials’ noemt. Dat succesverhaal wil Our Place nu uitbreiden met een broertje voor de ‘Always Pan’: de ‘Perfect Pot’.