Illustratiefoto.
Volledig scherm
Illustratiefoto. © Getty Images

Kunnen callcenters je horen vloeken als je in de wacht staat? “Let vooral op als er geen wachtmuziek is”

Klanten die naar het toilet gaan, eten, een waterpijp roken en natuurlijk het bedrijf uitschelden, dat zijn enkele van de opmerkelijke geluiden die callcentermedewerkers horen wanneer bellers dachten dat niemand luisterde. “Ze kunnen je niet horen als je in de wacht staat, maar als de callcenteragent je op mute zet, kunnen ze je absoluut horen”, vertelt Justin Tippett, een Australische callcenterexpert, aan ‘The Guardian’.

2 reacties

  • Elke De Vleeschouwer

    6 maanden geleden
    Als I iets zeg terwijl ik wacht met achtergrondmuziek, dan hoop ik ook echt dat ze mij horen. Niets dan de waarheid uiteraard.
  • Ibrahim El oueryaghely

    6 maanden geleden
    Klopt helemaal, ik werkte in een Callcenter en het is onvoorstelbaar wat je allemaal hoort bij klanten. Zelfs de meest bizarre zaken.