Kijk Koen De Bouw eens knap zijn in nieuwe Jack & Jones campagne

Koen De Bouw in de nieuwe campagne van Premium by Jack & Jones.
Premium by Jack & Jones Koen De Bouw in de nieuwe campagne van Premium by Jack & Jones.
Belgisch topacteur Koen De Bouw is opnieuw het gezicht van het Deense mannenlabel Premium by Jack & Jones. In de vorige campagne poseerde hij met zijn zoon Jolan, dit keer doet hij het op zijn eentje. Eén van Koen's favoriete acteurs, Buster Keaton, vormde de inspiratie voor deze campagne. Op 51-jarige leeftijd laat De Bouw vooral ook zien dat hij er nog altijd mag zijn.

Voor haar nieuwste campagne met Belgisch acteur Koen De Bouw ging het Deense menswearlabel Premium by Jack & JONES voor een persoonlijke aanpak. In drie korte films krijgen we een unieke backstage-kijk op Koen: terwijl hij zich voorbereidt op een rol en zijn tekst instudeert, zonder ook maar een seconde de focus te verliezen - en zonder ooit aan stijl in te boeten.

Buster Keaton, bekend voor zijn stille comedy's waarin zijn constant uitgestreken gezicht hem de bijnaam "The Great Stone Face" opleverde, vormde de inspiratie voor de campagne. In elke campagnefilm oefent Koen stukken uit een speech van John F. Kennedy, over de rol van de artiest in de maatschappij.

De campagne werd dan wel in Denemarken gefilmd, het heeft overduidelijk een Belgisch kantje. Koen koos Indra Siera als directeur, waarmee hij onlangs bijvoorbeeld nog de Vlaamse tv-serie "T" opnam. De collectie is verkrijgbaar in de winkel en online.

Premium by Jack & Jones