Exclusief voor abonnees

De oplossing: Maak van de winkel een pretpark

ZO OVERLEEF JE ALS 30.000 HANDELSZAKEN MOETEN VERDWIJNEN

Nederlandse Freelancers
Werk aan de winkel. Het Nederlandse Blokker pompt maar liefst 100 miljoen euro in een megafacelift voor al zijn shops. Brede gangen, aantrekkelijk gepresenteerde producten en een uitgebreide webshop moeten het imago van 'grijze muis' kleur geven. En dat is nodig om te overleven op het slagveld genaamd 'winkelstraat', waar de voorbije jaren tientallen ketens sneuvelden en er zullen blijven sneuvelen. "Maar wie zijn winkel in een pretpark kan omtoveren, kan op beide oren slapen", zegt retailexpert Jorg Snoeck.

Je hebt 8% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 2 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 2 weken gratis