Exclusief voor abonnees

Clash om de maandagavond nog niet beslecht

In de clash om de kijker op maandagavond zijn er na het eerste treffen alleen maar winnaars. VTM, VIER en Eén deden het nog lichtjes beter dan wij voorspelden. In totaal keken maandag 2.650.009 Vlamingen live of uitgesteld naar één van de drie toppers 'Spoed 24/7', 'Blind getrouwd' of 'De Mol'. Dat is liefst 45% van alle Vlamingen ouder dan 4 jaar. Live waren het er in totaal 1.894.954 (32%). 'Spoed 24/7' op Eén haalde in de clash der titanen de beste score, en lokte vooral veel oudere kijkers. Jongeren keken dan weer massaal naar VTM en VIER, en bereikten zo de voor hen commercieel belangrijkste doelgroep. De grotere concurrentie zorgde ervoor dat 'De Mol' minder goed van start ging dan vorig jaar, toen de eerste uitzending 942.000 nieuwsgierigen zag passeren.

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis