Nieuwe kerstbeker maakt Starbucks niet populair

De nieuwe bekers van Starbucks
Facebook Starbucks De nieuwe bekers van Starbucks
Starbucks heeft zich de woede van veel mensen op de hals gehaald. De traditionele bekers waarin de beroemde koffie rond de kerst wordt verkocht, hebben plaatsgemaakt voor gewone rode bekers. En daar zijn veel mensen het niet mee eens.

De Amerikaan Joshua Feuerstein was daar zo boos over dat hij een filmpje op zijn Facebook postte. Volgens hem zou Starbucks de kerstbekers hebben veranderd, omdat het bedrijf Jezus haat. In zijn video roepthij iedereen op om als naam 'Merry Christmas' op te geven, een foto van de beker te maken en deze op social media te delen met de #merrychristmasstarbucks. Zijn video werd meer dan 10 miljoen keer bekeken.

Starbucks laat in een reactie op de video van Feuerstein weten dat zij geen kwade bedoelingen hadden. Met de blanco beker kan iedereen het kerstverhaal juist op zijn eigen manier invullen.

Starbucks REMOVED CHRISTMAS from their cups because they hate Jesus ... SO I PRANKED THEM ... and they HATE IT!!!! #shareUse #MERRYCHRISTMASSTARBUCKSFollow --> Joshua Feuerstein

Posted by Joshua Feuerstein on  Thursday, November 5, 2015