Vrouw steekt binnen barbecue aan om zich te verwarmen: zeven mensen naar ziekenhuis

photo_news
Zeven mensen in Balen zijn in de nacht van zondag op maandag naar het ziekenhuis gebracht omwille van een co-intoxicatie. Een vrouw had  in een woning in de Alfons Dierckxstraat haar barbecuetoestel gebruikt als verwarmingsmiddel, zo meldt Gazet van Antwerpen. 

Door de rookontwikkeling kwam er koolstofmonoxide vrij. De brandweer kon tijdig ingrijpen. Zeven mensen werden rond 2.30 uur naar het ziekenhuis van Mol voor controle overgebracht. Eén persoon was er erger aan toe, maar bleef buiten levensgevaar.




4 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Nicole Gloden

    Niet écht intelligent...

  • Arthur Houben

    Een schande dat dit gebeurt in onze 'welvaartstaat' uit wanhoop om je te verwarmen...

  • mieke jansens

    zou het menselijk brein dan toch aan het krimpen zijn ...

  • Jef Denijs

    Hoe dom kan je zijn om een open vuur in huis te gebruiken.