Ga naar de mobiele website
^ Top

Timing of toeval? 'Koeken troef' duikt op in Aldi-folder

Aldi
Timing is alles. Op de nieuwe reclamefolder van Aldi heeft de Sint peperkoek vast alsof het speelkaarten zijn. 'Koeken troef!', staat erboven. En laat dat nu net de naam zijn van het productiehuis van Bart De Pauw.

Communicatiemanager van Aldi Dieter Snoeck wil het misverstand uit de wereld helpen. "De slogan op de cover werd weken terug gekozen en refereert aan de Sint", laat hij weten aan Het Nieuwsblad. "De timing is puur toeval. Er is geen enkele link tussen onze folder en de berichtgeving rond Bart De Pauw of diens productiehuis." Op de sociale media wordt de foto druk gedeeld.




16 reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


  • Jan Boden

    Ergens kun je het wel bestempelen als speels en flirterig.

  • Philomena Vanderweyen

    Hoop dat heel die heisa vlug stopt achter alles wordt er iets gezocht.Genoeg is genoeg!

  • Wendy steegmans

    Bij ons werd deze pagina van de aldi afgescheurd,voor ze hem in de brievenbus deden. Ik vond het al raar. Zelf zou ik de link niet gelegd hebben... Het is gewoon reclame. Waar zijn de mensen toch mee bezig....

  • Frans Peeters

    Sommigen zoeken tegenwoordig achter alles iets, wat is nu het probleem met de folder van Aldi die al ruim 3 weken via de pc te lezen is.

  • Yvan Lissens

    Gaat iedereen zijn reclame of slogan nu eerst met het vergrootglas moeten uitpluizen? Spijkers zoeken op laag water noem ik dat.

Meld een bug