Strateeg die CD&V duizenden buitenlandse likes bezorgde: "Partij wil mij kapot maken"

Gert Van Mol.
RV Gert Van Mol.
Pure karaktermoord. Dat is hoe Gert Van Mol de eis van CD&V voor een schadevergoeding van 100.000 euro omschrijft. Van Mol is de consultant die door CD&V werd ingehuurd om meer volgers op Facebook te krijgen, maar vervolgens in onmin geraakte met de partij nadat in de pers was uitgelekt dat ze op die manier ook duizenden buitenlandse likes had binnengehaald.

Het is oorlog tussen CD&V en Gert Van Mol. Dat CD&V hem dit voorjaar na de ophef rond duizenden Indische likes zelf vroeg om aan damage control te doen in de media en uit te leggen dat er geen sprake van was gekochte 'vind-ik-leuks', maar hem nu verwijt het imago van de partij schade te hebben toegebracht en daarvoor 100.000 euro wil, gaat er bij de sociale mediastrateeg niet in.

Je hebt 18% van dit artikel gelezen




34 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • rik pieters

    cd&v zijn dus bedriegers

  • piet devlieger

    Als dat een strateeg is en hij zo te werk gaat dan is hij inderdaad een charlatan. Het duidt wel aan hoe dom ze wel zijn CD&V.

  • Ronald Van Beneden

    Het zegt veel over politici en politieke partijen. Besturen moet je niet kunnen alleen passeren langs de kassa. Partijen die zulke personen inhuren zouden vervolgd moeten worden voor het aanzetten tot fraude of waren het de Russen?

  • peter colson

    Dat heb je als je met CD&V in zee gaat. Vele Arcoparslachtoffer zaten ook met hen op een cruiseschip, tot de verf afpelde en ze vaststelden dat ze in weze op een verroest schip zaten die ze ver in zuid-azië van een schroothoop hadden gerecycleerd.

  • jef Van De Plas

    ze zijn hetzelfde met Kris Peeters aan het doen. Alleen weet Kris Peeters dat blijkbaar zelf nog niet