Ga naar de mobiele website
^ Top

Proximus zegt sorry en wil wél een sympathiek bedrijf zijn

Een telefoon met het Proximus-logo.
Photo News Een telefoon met het Proximus-logo.
Proximus verontschuldigt zich voor "de wat ongelukkig gekozen uitspraak" van woordvoerder Jan Margot in de uitzending van 'De Inspecteur' op Radio 2. Daarin werd het verhuren van telefoons door het telecombedrijf aan klanten die dat mogelijk niet weten en de toestellen soms niet meer gebruiken, opnieuw aan de kaak gesteld. "Wij zijn geen bedrijf dat sympathiek wil zijn", liet de woordvoerder zich ontvallen.

Proximus wil daarom nu "uitdrukkelijk sorry" zeggen. "Veel belangrijker voor ons dan te zeggen dat we sympathiek zijn, is dit gewoon te tonen. En dat doen onze mensen elke dag opnieuw", verzekert het bedrijf in een mededeling.

Duidelijk vermeld

Het houdt wel voet bij stuk. "Sommige van onze klanten huren liever een vast toestel in plaats van meteen de volledige aankoopsom te betalen. Net daarom bieden we deze mogelijkheid aan", luidt het. "Op de maandelijkse factuur staat deze huur altijd duidelijk vermeld. Bovendien geniet je tijdens de hele huurperiode van technische bijstand."




36 reacties

Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie
Door het plaatsten van een reactie, ga je akkoord met de gedragsregels


  • Kahraman Degisim

    Haha geweldig in De Ideale Wereld!

  • Daniel Cuypers

    Als je na de feiten met de staart tussen de benen verklaart als bedrijf wel sympathiek te willen zijn , begin dan met jullie onsympathieke en klantonvriendelijke woordvoerder de laan uit te sturen , kwestie van geloofwaardig te zijn.

  • Da Ke

    Recentelijk na verhuis overgestapt naar Telenet, zeer goede service en prijs.

  • Ghislain Globus

    Waarom al die negatieve reacties op Proximus. Leer jullie facturen te lezen, en je zal het zien waar je teveel voor betaald. Ik ben al meer dan 35 jaar klant voor alles bij Proximus, problemen waren er ook, maar telkens opgelost en zelfs met een vergoeding voor de ongemakken.Blijf beleefd en ze zullen ook vriendelijk voor een oplossing zorgen. Als je tevreden bent dan moet je dat ook zeggen.

  • Henri Haquin

    Toch wel raar dat velen nu een probleem hebben met proximus- ben al 30 jaar klant en bij probleem bel ik even en alles geraakt in orde- trouwens bij niet-betaling factuur volgt gewoon een herinnering zonder kosten waarom dan leugens ? of is dat iets van deze tijd???

Meld een bug