Exclusief voor abonnees

Fitness dicht door coronavirus: dit betekent het voor je abonnement

ShutterStock
Alle fitnesscentra in ons land hebben de deuren moeten sluiten door de maatregelen van onze regering om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Maar wat als je een abonnement hebt lopen? Heb je dan bijvoorbeeld recht op een terugbetaling?

Je hebt 10% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels op HLN.be en in de app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis



3 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.


  • Yovanni Rochus

    @patrick jep, het is maar geld. We hebben er toch genoeg van.

  • Luc Huyghe

    Proficiat Patrick. Hopelijk denkt iedereen zoals jij. We moeten samen ons steentje bijdragen. En als we een fitness abonnement kunnen betalen, dan wil dit automatisch zeggen dat we er wel tegen kunnen.

  • Patrick Martens

    Hangt af van de fitnesseigenaar. Als het een kleine zelfstandige is dan wil ik mijn abonnement geld niet terug. Liever een maand geld kwijt dan dat de fitness definitief moet sluiten. Het is maar geld.